Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 8,5!

Bij Muller/Dame Assurantiën weten wij als geen ander dat onze klanten één van de belangrijkste succesfactoren van onze onderneming zijn. Mede om die reden doen wij er alles aan om hen zo tevreden mogelijk te stellen en te houden. Al jarenlang denken wij oplossingsgericht en persoonlijk mee, maar in hoeverre ervaren onze klanten dit zelf? Om antwoord op onder andere deze vraag te krijgen, hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uit laten voeren door Studio 0174.

Het bureau had een enquête ingericht, waarbij de focus lag op tevredenheid, loyaliteit en mate van aanbeveling aan derden. Hieruit kwam onder andere naar voren dat klanten onze dienstverlening gemiddeld maar liefst een 8,5 geven! Binnen ons bedrijf heerste dit voorgevoel al, maar nu is het ook daadwerkelijk bevestigd door de klanten.

De volgende stap is het behouden van dit cijfer of zelfs het optimaliseren hiervan. Om die reden wordt op bepaalde momenten in de communicatie aan onze klant gevraagd of deze zijn of haar mening wil geven over onze dienstverlening. Tevredenheid meten wij namelijk niet eens in het jaar, aangezien het een proces is van continue verbetering. Alleen op die manier verkrijgen wij een eerlijk inzicht de mate van tevredenheid van onze klanten.

Wij optimaliseren graag onze dienstverlening door middel van feedback. De klanten plukken hier uiteindelijk zelf de vruchten van.

Heeft u vragen over het onderzoek, neem dan gerust contact op met één van onze adviseurs.